...πλέον γνωστή και ως La Brebis!

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Φυτολογία

Το προηγούμενο Σάββατο είχα παραδοσιακά αργό ξύπνημα. Δυο γουλιές καφέ και φύγαμε για το Uzes όπου πλέον κάνουμε κάθε βδομάδα τα ψώνια μας. Η πόλη πανέμορφη αλλά βλέπεις ότι σιγά-σιγα γεμίζει από Άγγλους συνταξιούχους που έρχονται για τις διακοπές τους. Βρωμοτουρίστες!


Η διαδρομή, όπως κάθε φορά, απολαυστική. Η άνοιξη μπαίνει και όλα γύρω αλλάζουν από βδομάδα σε βδομάδα. Και οι κερασιές! Απίστευτο θέαμα! Από το πουθενά σκάσανε και γεμίσαν έναν ολόκληρο κάμπο με λευκά ανθάκια! Τις έχω δει και στο ίντερνετ που τις φωτογραφίζουν στην Ιαπωνία, ευκαιρία να το κάνω κι εγώ στον γυρισμό. Φτάνουμε Uzes, ψώνια και μετά στάση στο κλασικό καφέ για μια μπυρίτσα.



Στην επιστροφή βγαίνουμε από τον κεντρικό (ναι, εκείνος στην πρώτη φωτό θεωρείται κεντρικός) και κατευθυνόμαστε προς την λευκή θάλασσα. Στοπ σε ένα βολικό σημείο. Ξεπεζεύουμε και μπαίνουμε στο χωράφι. Ψηφιακή, αναλογική 35mm, αναλογική 4.5x6cm παίρνουν φωτιά.

Μακρυνό πλάνο από τις κερασιές

Κοντινό στις κερασιές

Κάδρο με διαγώνια τις κερασιές

Ο ένας τον άλλο να βγάζουμε τις κερασιές
Κι εκεί που έχω πάρει φωτιά και το μόνο που σκέφτομαι είναι χιλιάδες λευκά ανθάκια (και δύο κίτρινα) ακούω από πίσω μου μια γεροντική φωνή:

-Φωτογραφίζετε τις βερυκοκιές; Να, εκεί απέναντι έχει κι άλλες, είναι πολύ όμορφες.

Άνοιξε η γη κάτω από τα πόδια μου. Μια ζωή μπάζο σ'αυτά. Τουλάχιστον βγήκαν καλές οι φωτογραφίες.

4 σχόλια:

  1. Κερασιές είναι!
    Απλά τις μπόλιασε και βγάζουν βερύκοκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βερυκοκιές ε;Να σου πω και γω μάλλον για κερασιές θα τις πέρναγα.Όπως και να χει είναι ωραία αυτά τα δέντρα.Ο δρόμος στην πρώτη φωτογραφία τα σπάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, γελάτε. Εμένα πιο πολύ για αμυγδαλιές μου κάνουν. Κερασιές θα ήθελα να είναι αλλά δεν.

    Άρη τον δρόμο αυτό, όπως και μερικούς άλλους εδώ τριγύρω, είμαι σίγουρος ότι δεν θα βαρεθώ ποτέ να τον οδηγάω. Ίσως γι'αυτό οι μηχανόβιοι τον ανεβοκατεβαίνουν κάθε βδομάδα, ξέρουν αυτοί. Επίσης δες κι εδώ:
    http://www.flickr.com/photos/dkilim/6886326528/

    ΑπάντησηΔιαγραφή