...πλέον γνωστή και ως La Brebis!

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

I am angry

Όπως γράφω και στα δεξιά του blog, έχω ένα θεματάκι με το να μου βουτάνε φωτογραφίες. Στο flickr μου έχω κανένα τριχίλιαρο ανεβασμένες. Δεν είμαι ούτε επαγγελματίας ούτε τίποτα τέτοιο. Μου αρέσει η διαδικασία και τις αναρτώ για φίλους, γνωστούς και όποιον άλλον θέλει να τις δει. Για τον λόγο αυτό έχουνε όλες άδεια χρήσης CC (Attribution-NonCommercial-ShareAlike). Για όσους δεν γνωρίζουν: πάρτην και κάντην ό,τι θες φτάνει να μη βγάλεις κέρδος, να αναφέρεις πάντα τον δημιουργό και αν την αλλάξεις με κάποιον τρόπο να την διαθέσεις με τη σειρά σου κάνοντας χρήση της ίδιας άδειας.

Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστοι έχουν σεβαστεί τους παραπάνω κανόνες. Μια φορά τον μήνα περίπου με πιάνουν τα διαόλια μου και ξοδεύω 2-3 βράδυα στέλνοντας emails και συμπληρώνω φόρμες καταγγελίας. Από κτηματομεσιτικά γραφεία στην Αμερική μέχρι πολιτικά κόμματα στην Σλοβακία και λευκώματα στην Ελλάδα, όλοι έχουν πάρει το μερίδιό τους! Κάθε φορά πολλοί γνωστοί μου λένε ότι δεν έχει νόημα, δεν αλλάζει κάτι κτλ. Κάθε φορά παίρνω για απάντηση τις ίδιες ηλίθιες δικαιολογίες. Κάποιες φορές αυτοί που δικαιολογούνται έχουν πράγματι δίκιο, είναι εύκολο να καταλάβεις πότε συμβαίνει αυτό. Τις περισσότερες όμως όχι. Έχουμε όλοι βουτήξει μέσα στο ετσι θέλω και δεν κάνουμε ούτε το παραμικρό για να σεβαστούμε τους κανόνες που θέτει ο άλλος (οι οποίοι στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι και αρκετά γενναιόδωροι!).

Ποιά φωτογραφία μου είναι πρωταθλήτρια;

Navagio (shipwreck) beach
...τούτη εδώ!
Χτες είχαμε άλλο ένα χτύπημα με εκείνο το βιντεάκι που έσκασε μύτη για να μας ανυψώσει το φρόνημα. Η φωτογραφία περήφανα πιάνει το φόντο μαζί με άλλες που η παραγωγή του βίντεο τις μάζεψε ποιός ξέρει από πού. Η γνωστή φόρμα συμπληρώθηκε για άλλη μία φορά και όπως πάντα περιμένουμε τα αποτελέσματα.

Και ποιό το κέρδος, θα ρωτήσεις. Όπως το εννοείς, κανένα. Κέρδος μόνο όταν σκέφτομαι ότι δεν τα έχω παρατήσει ακόμα και ότι θα συνεχίζω να πρήζω όποιον νομίζει ότι είναι έξυπνος. Κέρδος όταν σκέφτομαι ότι έχω πείσει 2-3 άτομα να κάνουν το ίδιο πράγμα.





ΥΓ. Όσοι έχετε δημοσιευμένες φωτογραφίες κάπου στο νετ κοιτάξτε εδώ:
http://www.google.com/insidesearch/features/images/searchbyimage.html
Εγκαθιστώντας το extension για chrome ή firefox είναι πολύ εύκολο να βρείτε κι εσείς τις αντίστοιχες περιπτώσεις.

ΥΓ2. Χίλια συγνώμη για την προέγκριση στα σχόλια αλλά βλέποντας τι γίνεται στο youtube κτλ σκέφτηκα ότι ίσως είναι καλή ιδέα για λίγο.

4 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.

    Το extension πολύ χρήσιμο. Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστός λεβέντη μου..... όλοι είναι κάφροι..ότι και να τους πείς δεν καταλαβαίνουν, απλά εσύ κάνε αυτό που πρέπει.
    Σταύρος - Καλαμαριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή